Reunisten

Iungit Iunctos
Iungit Iunctos is de Reünistenvereniging van Unitas S.R. en opgericht in 1912. Het bestuur beheert het oud-ledenbestand van Unitas S.R. en organiseert activiteiten voor de alumni. Zo zal in 2014 voor de tweede maal op rij een generatiediner worden georganiseerd waarbij leden en oud-leden met elkaar in contact komen onder het genot van een heerlijk diner en borrel. Daarnaast brengen zij twee keer per jaar een Reünisten Vivos Voco uit. Voor meer informatie kunt u kijken op de website van Iungit Iunctos.

Bent u reünist en onlangs verhuisd? Geef uw adresgegevens dan door aan de Senaat en Iungit Iunctos zodat wij het oud-ledenbestand up to date kunnen houden. Mail naar senaat@usr.nl en/of secretaris@iungitiunctos.nl

Het is ook mogelijk om op professioneel vlak in contact te blijven met oud-leden van Unitas S.R. door lid te worden van de speciale LinkedIn groep voor Alumni van U.S.R. Om deze groep te bekijken of lid te worden, klik hier.